פוסט נעליים, עכשיו התמונות

באחד הטוקבקים לפוסט הנעליים שלי משלשום, נדמה לי (http://tinyurl.com/2edcy3n) כנרת בקשה תמונות… אז הנה, תמונות זמניות שצולמו בטלפון הנייד. רואים בהן רק מבחר, אלה מהנעליים שלי שמתקרבות לאידיאל של נעלי האסיר המרוטות/מוזרות. צלם הבית חולה (דלקת גרון) ולכן התמונות היותר מרהיבות שלו לא עולות לרשת כרגע. עם זאת, אני חייבת פה התנצלות בפני כל מי שדמיינה ארון נעליים מתוקתק, שבו כל זוג מוחזק בשקית בד אורגנית עם עלעלי רוזמרין לדחיית יתושים ותמונת פספורט… כל הנעליים שלי עובדות קשה ומרוויחות את המקום שלהן בחדר הארונות ביושר. וברוח ההערה של שועי באותו פוסט, גם קשה לי מאוד להיפרד מהן, אם כי אחת לכמה זמן, כשמתארגנת מסיבת החלפות נאותה (התכנסות לשופינג ללא מגע יד ארנק, מכירים?) אני מסננת ומוסרת אותן הלאה (וספרים גם).

(שימו לב לזו עם החמש אצבעות באמצע המדרגה השנייה. אותה עוד לא ממש ניסיתי)

*** בניגוד להתנצלות שבה נפתח הפוסט, הנה הקמתי את צלם הבית ממיטת חוליו, והחלפתי את התמונה העליונה במשובחת יותר פרי עטו.

(ואלה כבר ממש בסוף הדרך. על נעל ימין יש צילום של כבשה, ועל נעל שמאל חמור, והתמונות הולכות וצוברות סדקים אבל את אלה באמת קשה לי להשליך).

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • כנרת  On יוני 13, 2010 at 8:30 pm

    איזה כיף, תכנית כבקשתי. תגידי להוא שכאב גרון זה לא פטור מצילומים אבל בינתיים: הטריפן באמת הכי שוות, גם הקמפר שאני מבינה למה את לא מוותרת עליהן, וקשה לראות, אבל האמצעיות מהשורה התחתונה נראות שוות מאוד, ודורשות חליפת שלושה חלקים, שעון שרשרת ומונוקל.

    • דפנה לוי  On יוני 14, 2010 at 6:03 am

      אלה שציינת הן בעיצוב ישראלי לגמרי, של שולה, והן באמת בסגנון החתול במגפיים…

  • אלון  On יוני 13, 2010 at 10:48 pm

    יש לך נעליים מאד מאד משונות. פחחחחחחחחחח

  • מיכל נוימן  On יוני 13, 2010 at 10:49 pm

    אהבתי את המעין מגפיים. האם אלה דוק מרטנז? אם התושבה חיובית: מה מצויר עליהן?

    • דפנה לוי  On יוני 14, 2010 at 8:08 am

      הדפסים של דגים כחולים על רקע אדום, שנראים כאילו הוטבעו בחותמת עשויה מתפוחי אדמה

  • רוני  On יוני 14, 2010 at 7:39 am

    מי זו שולה? וזו הפעם הראשונה שאני רואה חולת נעליים שאת הטעם שלה אני אוהבת, ממש כמעט כל נעל בול.

    • דפנה לוי  On יוני 14, 2010 at 8:07 am

      שולה, או כמו שכתוב על הנעל Shoola – וכשרכשתי את הנעליים בבהונות נאמר לי שמדובר במעצבת ישראלית. בינתיים חקרתי את הסולייה וכתוב שזה יבוא מסין, אז כבר אין לי מושג ובכל קרה אני די חלשה במותגולוגיה. אבל אלה נעליים כל כך נעימות, ויש בחלק מרוכן קדימה של הלשונית בד מקסים כמו ריפוד של ספה בארמון ורסאי. הן עמדו על הטלוויזיה לתצוגה במשך כמה שבועות עד התחלתי לנעול אותן…

  • itamarzo71  On יוני 14, 2010 at 12:07 pm

    יש בזה משהו מיוחד. שילוב הצבעים והסגנונות. גם המדרגות מצאו חן

  • galithatan  On יוני 14, 2010 at 1:18 pm

    החמש אצבעות זו ממש נעל מדליקה, אם כי גם האחרות לא טומנות ידן בארון. אבל הקמפר שם למטה, למה בדיוק הן טרם פגשו את הפח? להגיד "קשה לי" זה לא מספיק, אני זקוקה להסברים רחבים 🙂

    • דפנה לוי  On יוני 14, 2010 at 2:37 pm

      האמת היא שהן נראות בלויות יותר מכפי שהן במציאות. ותודי שצילום אותנטי של חמור וכבשה זה ממש נולד לעלות על רגל

  • אימלדה  On יוני 14, 2010 at 5:35 pm

    האם אני מזהה למעלה למעלה נעליים של פאוסטו סנטיני?
    את כותבת שאת לא מותגיסטית, אבל מסתבר שדוקא כן!

  • מוני  On יוני 14, 2010 at 7:53 pm

    נשים הן שטחיות בטירוף והפטיש הזה לבגדים ונעליים ממחיש זאת במדוייק.

  • efyska  On יוני 14, 2010 at 10:41 pm

    יש לנו טעם דומה.
    🙂

  • שוֹעִי  On יוני 15, 2010 at 9:31 am

    הי דפנה,
    תמיד הייתי מצחיק את ילדיי הקטנים בנסיון לכאורה רציני לנעול נעליים על האוזניים (אני הולך על אזניי כל מצעדי בעולם)
    כמובן שבסוף הייתי מפטיר: 'נו טוב, מוטב להישאר יחף'.
    עם האפורות-חומות-ירוקות מן המדרגה העליונה ועם האדומות מהשורה מתחתיה, הייתי בשמחה חוזר על התרגיל.

כתיבת תגובה

