כמה פעמים הבטחתם לעצמכם שממחר דיאטה?

לפני חצי שנה שקלתי 35 ק"ג יותר. את הדרך שעשיתי משם לכאן תיעדתי ברשימות שפרסמתי ב"לאישה" תחת הכותרת "המכחישות", ביחד עם חברתי גליה שעשתה את המסע הזה אתי. הפרויקט שלנו שם עומד להסתיים בקרוב (כן כן, עם תמונות לפני ואחרי וכל זה) אבל אני רוצה להמשיך לכתוב על זה.

כי בעיני מדובר בדרך ארוכה, שהיא כל כך הרבה יותר מדיאטה.

אז פתחתי בלוג נוסף.

אשמח לשתף אתכם בבלוג החדש שלי, שמוקדש כולו לדיאטה – או ליתר דיוק: לקרחון שהדיאטה הייתה רק קצהו המבצבץ אל העולם.

http://raziti.wordpress.com

וכמובן – אשמח עוד יותר אם תבחרו לשתף גם.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עוד יעל אחת  On אוקטובר 23, 2010 at 8:48 pm

    בשעה טובה! אני רצה לקרוא.

  • רוני  On אוקטובר 23, 2010 at 9:00 pm

    גם מנויה, גם מאוד מקווה שרוחך הטובה תדביק אותי בכל הטוב הזה.

  • דפנה לוי  On אוקטובר 23, 2010 at 9:16 pm

    תודה לשתיכן (ולקוראים שם). רוני, כתבת רומאן… אני בטוחה שיש בך את כל מה שדרוש לריצה למרחקים ארוכים.

  • עידו לם  On אוקטובר 23, 2010 at 11:21 pm

    כול הכבוד לך על ההתמדה והמשמעת הפנימית.

  • אסתי  On אוקטובר 23, 2010 at 11:38 pm

    וואו דפנה
    מייד נרשמת.
    תתחדשי וכל הכובד שלא לדבר על הכבוד!!!!!!!!!!!

  • כנרת  On אוקטובר 23, 2010 at 11:55 pm

    ואו. כל הכבוד לך, ולכוח הכתיבה שנוסף לכוח הרצון.

  • ריקי כהן  On אוקטובר 24, 2010 at 12:13 am

    מסירה את הכובע, כל הכבוד, ואיזה כיף לך.

  • תמר  On אוקטובר 24, 2010 at 9:46 am

    אני בתחילת הדרך (בינתיים רזיתי 10 ק"ג מתוך כ-40) ומאוד הייתי רוצה לשמוע איך עשית זאת בחצי שנה. אמשיך לעקוב אחרי הבלוג החדש. כל הכבוד!

  • דפנה לוי  On אוקטובר 25, 2010 at 7:57 am

    תודה לכולכם על הפרגון. הבלוג החדש זכה בכל כך הרבה קוראים-קוראות שאני מניחה שהנושא מטריד או מעניין לא רק אותי…:-)

  • ora21  On אוקטובר 26, 2010 at 1:40 pm

    דפנה, כל הכבוד. את נראית כל כך יפה בתמונה כאן: מענין איך את נראית עכשיו (בטח פצצה). אבל הסיבה העיקרית שבשמה נכנסתי לכאן היא לומר לך שאהבתי את הערתך על סטיב אוסטין..

  • galithatan  On אוקטובר 26, 2010 at 11:02 pm

    וואו, כל הכבוד!
    מייד הולכת לעשות מנוי 🙂

כתיבת תגובה

